Munkánkra jellemző, hogy a pályázat elnyerése után is együttműködünk partnereinkkel, segítjük a pályázati pénzek elszámolását, lehívását.
Tekintettel arra, hogy a támogatások többsége előfinanszírozást igényel, fontos ügyfeleink számára, hogy a számlák kifizetése után a támogatás is mielőbb megérkezzen számlájukra. Projekt menedzsment szolgáltatásunk így a szerződések előkészítésétől, az egyes munkák lebonyolításáig, azok felügyeletéig, adminisztrációjáig, a pénzügyi, szakmai köztes-, és zárójelentések elkészítéséig, a nyilvánossági munkák megvalósításáig terjed.
Többéves projekt menedzsment tapasztalattal rendelkező munkatársaink segítik fejlesztéseik megvalósítását, hogy a pályázatban foglalt célkitűzések, indikátorok ellenőrizhető módon, a megfelelő dokumentációval alátámasztva kerüljenek kivitelezésre, összhangban a mindenkori közbeszerzési szabályokkal, biztosítva a kötelező és választható nyilvánossági, kommunikációs elemeket.
Általános menedzsment feladatok részletesen:
- Megvalósulási ütemterv készítése
- Finanszírozás optimalizáció
- Projekt tevékenységekhez kapcsolódó, megvalósítóktól elvárt pénzügyi, szakmai, műszaki kritériumok meghatározása és felügyelete
- Szerződések előkészítése, szerződéskötések realizálása, a megkötött szerződések felülvizsgálata;
- Írásbeli javaslattétel a teljesítések jóváhagyására
- Együttműködés a támogatást folyósító közreműködő szervezetekkel
- Tevékenységek megvalósulásának, szerződés szerinti teljesítések nyomon követése;
- Elszámolásokhoz kapcsolódó mellékletlista készítése;
- Elszámolási dokumentációk felülvizsgálata, azok határidőben történő benyújtása;
- A nyertes ajánlattevőkkel kötendő szerződések teljesülésének nyomon követése, eltérések esetén javaslattétel;
- A Támogatási szerződésben foglaltak eredményes megvalósításának irányítása;
- Projekt tevékenység, ütemterv készítése, az elkészített ütemterv heti rendszerességgel történő felülvizsgálata, szükség esetén annak módosítása;
- A projekt ideje alatt a folyamatba épített, és záró ellenőrzéseken való aktív részvétel.
- Egyéb kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Pénzügyi menedzsment feladatok részletesen:
- Cash-flow terv készítése és karbantartása;
- A projekt likviditás tervezése;
- Javaslattétel a döntéshozónak az esetleges forrás átcsoportosításra vonatkozóan, a döntést követően annak elkészítése;
- A projekt kifizetési kérelmeinek elkészítése, különös tekintettel a Közreműködő Szervezet előírására;
- Időszaki szakmai és pénzügyi jelentések, beszámolók, a zárójelentés elkészítése
- Egyéb kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása